طراحی و چاپ،تبلیغات و بازاریابی

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اصلی شرکت مراجعه فرمایید.

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

رولیک و غلطک

رولیک و غلطک

رولیک و پایه رولیک یکی از تجهیزات جانبی و اصلی نوار نقاله می باشد . این جزء اصلی از نوارنقاله ، به عنوان هرزگرد در این سیستم عمل می نماید.براساس تناژ و نوع مواد حمل شونده ، قطر و سایز آن با سطح کیفیت و عملکرد در پایتخت صنعت قابل ارائه به مشتریان می باشد که در تصاویر زیر نمونه هایی از  رولیک نمایش داده شده است.

اساسی‌ترین مسئله در نوار نقاله انتقال نیرو از الکتروگیربکس به تسمه نقاله میباشد که توسط غلطک ثابت انجام میگیرد و غلطک هرز گرد انتهای نوار نقاله وظیفه هدایت و کنترل تسمه نقاله را دارد که نمونه های آن نمایش داده شده است.

منبع : 

www.paytakhtsanat.com

۱۳ تیر ۰۱ ، ۱۶:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد حسین معصومی پور

قالی بافی

هنر قالی بافی

هنر قالی بافی یکی از هنر‌های ارزشمند و اصیل ایران است که سابقه‌ای دیرینه دارد. قالی و فرش علاوه بر جنبه‌ اقتصادی اش نشان دهنده‌ هنر و فرهنگ کشورمان است که علاوه بر ایرانیان توجه دیگر کشور‌ها را نیز به خود جلب کرده است.

هنر قالی بافی در بین هنرهایی قرار می گیرد که کاملا با کمک دست انجام می گیرد و بدون شک یکی از هنرهای پر زحمت ایرانی است. از این رو آثاری که خلق می شوند، دارای ارزش بسیاری بالایی خواهند بود. پشم، نخ، ابریشم و یا الیاف پنبه از جمله مواردی هستند که به وسیله آن ها بافت قالی صورت می گیرد.

قالی در ابعاد مختلفی می تواند بافته شود و بستگی به جنبه استفاده آن دارد. گاهی اوقات از قالی به عنوان یک وسیله دکوری استفاده می گردد. زیرا تاثیر بسیاری را در زیبایی خانه ها بر عهده دارد. اکثر اوقات این نوع قالی ها در ابعاد کوچک تری بافته می شوند و مکان قراردهی آن ها بر روی دیوار است. به همین علت امروزه حتی در خانه های مدرن نیز شاهد یک دکوراسیون زیبا با استفاده از هنر قالی بافی هستیم.

منبع

www.safiregardesh.com

۱۳ تیر ۰۱ ، ۱۶:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد حسین معصومی پور

تعمیر تلفن رومیزی پاناسونیک

تعمیر تلفن پاناسونیک

تعمیرات تلفن پاناسونیک یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است که با تکیه بر تجربه و دانش فنی کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات تلفن پناسونیک در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات تلفن پاناسونیک به دلیل آشنایی با ویژگی‌های خاص این تولیدات و در اختیار داشتن پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر -که بالاترین سطح سازگاری با تلفن های پاناسونیک را دارند- قادر به تعمیر و ترمیم تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در این دستگاه هستند. تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی پاناسونیک صورت می‌پذیرد.

کسب اطلاعات بیشتر :

www.panasonicglobal.ir

۱۳ تیر ۰۱ ، ۱۶:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد حسین معصومی پور